Ні, не обов’язково. Але замовлення краще робити залогованим, щоб Ваші покупки сумувалися в особистому кабінеті та Ваша персональна знижка зростала. Більше про програму лояльності.
Ми періодично синхронізуємо наші залишки та ціни, щоб інформація про вартість товару та наявність була актуальною.
Накладки можуть виникати, коли той самий товар одночасно купили кілька осіб, а система ще не встигла синхронізувати цю інформацію.
Такі ситуації трапляються рідко, і ми стараємося їх оперативно вирішувати.
Базові ціни є одинаковими.
Акції (знижки на товари) можуть застосовуватися у інтернет-магазині та не застосовуватися у магазинах мережі або навпаки.
Інколи різні партії товару у різних магазинах можуть мати відмінну ціну
Так, у нас є 3 магазини у м. Львові.
Ви можете забрати товар, попередньо отримавши підтвердження від менеджера, що він наявний у магазині та готовий до видачі.
Докладніше про доставку та оплату.Так. У випадку, якщо замовлено доставку нашими кур’єрами у м. Львові - ми доставляємо продукцію до дверей клієнта.
Просимо ознайомитися з розділом доставка товарів, де все описано детально.
На даний момент програми лояльності працюють окремо: кожен магазин має програму лояльності для своїх клієнтів, а інтернет-магазин для своїх.
Тому сума Ваших покупок буде рахуватися окремо для інтернет-покупок та покупок у магазинах.